Beroende?




Ni läste vad jag skrev förut om att jag är beroende av att vara beroende?
Jag tror jag hittat ett nytt beroende nu.. guess which one? :P
Nåja, det är nyttigare och mer kreativt än att spela dataspel och ni kan ju alltid låtsas som att ni har läst...
eller så inför jag läxförhör för att kolla hur ambitiösa ni är med att läsa..
det kanske skulle vara en idé, blivande lärare som man tydligen är. gaah
men ja.. får se om jag kommer palla med skolan, jag missade så mkt i Thailand så får läsa om massor nästa termin, och rektorn tyckte jag "skulle ta ledigt" resten av terminen.. så nu hoppas jag bara att jag kommer kunna läsa dubbelt nästa termin annars kommer csn att kissa på mig och jag kommer att vara fattig.
men men.. mer tid att blogga ett tag. muhahahaha

Kommentarer
Postat av: madi

Utan att ljuga läser jag din blogg först (och helst viskar) :)

2009-12-14 @ 20:04:36
Postat av: Ea

aaaawww, tack! ;)

2009-12-14 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0