Lördagkväll




Härligt med snö! Det hade varit ännu härligare om snön inte hade kommit idag, jag är fyllechaufför, dvs jag är inte en full chaufför utan jag kör runt på fyllon.. fast bjag skulle inte tacka nej till ett glas vin..
Jag hämtade mamma och pappas granne vid 2 och körde honom till stan, å sen hämtade jag mamma och pappa vid 5.. och körde dom till stan.. 18:40 så får min granne tag på mig efter att ha försökt i 20 minuter... då hade hans julfest bara varit till klockan 18 (!!!) så jag körde ut honom till Vrena... å nu väntar jag på att mina föräldrar ska bli fulla och vilja åka hem.. om jag sover hemma inatt och inte hos dem så är det totalt 20 mil fyllechaffis.
jag har inget liv




Men nåja, mitt motkrav för att vara chaufför var att pappa skulle fixa baksidor till mina pärlplattor, så finally kan jag limma den som e klar och bygga klart Alice!!




Awww, min bebis!

I övrigt så jobbar jag vidare på mitt projekt, och jag är förvånansvärt nöjd än så länge, det kanske e min grej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tufft med photopearls, har funderat på det jag med men tror inte jag hinner eller har tålamod!

2009-12-12 @ 21:18:26
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0