Måndagsångest?

Jag insåg precis att jag inte har en aning om vad jag gjorde igår och det skrämmer mig. Jag vet att jag bakade Bertil (och åt halva), limmade en pärlplatta och såg på true blood halva natten, men förutom det?
jag skrev inget
jag läste inget
jag städade inget

jag var bakis.
och DET är imponerande, två glas cola och baksmälla.
Det är verkligen sant att jag bara behöver titta på sprit för att bli bakis :S

Aja, så är det att bli gammal ;)
Lyssnat på två ganska vettiga föreläsningar och byggt lite på Alice, hehe. Hon är snart klar! Sen har jag en till som ska bli klar innan jul också.. om bror bara kan få tummen ur **** och skicka mig en bild.

Tog tre söta kort igår iallafall



Charlie pysslar om sin "fru", tvättar henne när hon ligger och sover



Wirla spöar upp sin "man"



Och mannen ser ut som en oskyldig, olycklig liten emo ängel


Kommentarer
Postat av: Anna

Imponerande att klara en halv Bertil själv, jag har blivit sjukt illamående när jag försökt! Krama kissarna från mig :)

2009-12-14 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0