temablogg?

Skillnaden mellan en dagbok och en blogg är väl att en blogg ska ha ett specifikt tema? så jag har funderat på lite olika alternativ idag.

Mode


Randigt är väldigt inne i vår, framför allt att ha en randig tröja över en randig tröja

Heminredning



Mitt hem är väldigt inspirerat av Thailand så därför har jag en minatyr tuk-tuk och en Thailändsk godispåse som dekoration

Växter




jag är inspirerad av alla vampyrfilmer, mina blommor är undead!


Städning


Ja! De sa faktiskt i senaste avsnittet av rent hus att ketshupen inte ska stå i kylskåpet?

Skönhet



all u need if u want to get a new spot!

Mat



Jag köpte korvbröden i Söndags... gissa en gång vad jag ätit hela veckan


FAIL
denna blogg får handla om mig, mitt upp och ner liv, mina studier och reflektioner och mitt hemliga projekt som kanske blir med tiden



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag läser, var ju tvungen när du länkade så fint på facebook. är så galet nyfiken av mej. haha :P hoppas allt är bra! (har ju iof läst att det inte är det men var en artighetsfras, haha).

2009-12-09 @ 22:33:32
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Gabba

helt rätt och mest personligt! :) miss u! (och nyfiken på projektet, men det fattar du nog :)

2009-12-15 @ 10:52:22
Postat av: Anonym

hahahahaha i love you!! <3

2009-12-15 @ 17:35:47
URL: http://angelpacino.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0